Misszió

Kiváló minőség, rendkívüli precizitás, friss termékek, gondosan kiválasztott nyersanyagok, a fogyasztók iránti tisztelet és figyelmesség: ezek a Ferrero "kulcsszavai" és az általa képviselt értékek, melyek hozzájárultak ahhoz, hogy édességeit fogyasztók milliói ismerjék és szeressék meg világszerte. Termékei mind innovatív ötletek eredményeképpen születtek, így gyakran utánozhatatlanok, annak ellenére, hogy széles körben elterjedtek és már a kollektív tudat, illetve hagyomány részévé váltak sok országban, ahol gyakran valódi kulturális ikonként tartják őket számon.

A Ferrero továbbá a higiéniára, természetre, a társadalmi problémákra és helyi közösségekre, ahol a cég jelen van, valamint a saját emberi erőforrásukra való odafigyelést is jelenti.
Manapság számos Ferrero termék "globális", vagyis mindenhol árulják őket. A Ferrero egyike a legnagyobb édességipari csoportoknak a világon.

Mindazonáltal a Ferrero megkülönböztető jellegzetessége, hogy "glokális" (gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan), egy olyan szervezet, amely egyszerre globális és lokális, amely a nemzetközi fejlődésre összpontosít, nem tévesztve szem elől a helyi közösségekkel való kapcsolatot.

A stratégiánk középpontjában mindig a fogyasztó áll. A Ferrero fogyasztókkal való kapcsolata a hosszútávú és kölcsönös bizalmon alapszik, melyet az évek alatt épített fel szakértelemmel, tapasztalattal, megértéssel és intuícióval. Ez mutatja, hogy a Ferrero mennyire érdekelt a fogyasztók igényeinek kielégítésében és ez cég sikerének kulcstényezője.