Az üzleti magatartás szabályai

Az Üzleti Magatartás Szabályait a Ferrero Csoport 2011 májusában fogadta el, és elsőként 2011 júniusában jelentette meg a második CSR jelentésében.

Ezen szabályok segítségével, szeretnénk a Ferrero elveket eljuttatni beszállítóinknak, üzleti partnereinknek, kereskedelmi ügynökségeknek, alvállalkozóinknak, disztribútorainknak, kereskedőinknek és alkalmazottainknak. Ezek azok az elvek, amik a magas minőségéi követelmények révén lehetővé teszik a kiváló minőségű termékek létrehozását.

Az Üzleti Magatartás Szabályai a beszállítói piacokra érvényesek, de csak a Ferrero Etikai Kódexével együtt alkot egy egészet, mely 5 alapvető pilléren áll:

  • Kiváló termékminőség és -biztonság
  • Emberi jogi elkötelezettség
  • Környezetvédelem és fenntarthatóság
  • A munnkahelyi környezet feltételei
  • Üzleti integritás

A 2013 előtt indult ABCDE (A Business Code Dialogue Engagement) terv, aminek részeként, illetve más független szervezetek által lesz közzétéve a szabályzat.

Töltse le a teljes Üzleti Magatartási Szabályzatát