FILOZÓFIA

Kimagasló minőség, kézműves precizitás, termék-frissesség, gondosan megválasztott, kitűnő alapanyagok, a fogyasztók tisztelete és igényeinek szem előtt tartása: ezek a Ferrero “kulcsszavai” és értékei, amelyek hozzájárultak termékei ismertségéhez és ahhoz, hogy szerte a világon milliók szeretik édességeit. Az innovatív ötletek gyümölcsei azok a termékek, melyek többnyire nehezen másolhatóak annak ellenére, hogy széles körben elterjedtek és sok országban igazi ikonná váltak.
A Ferrero számára kiemelten fontos az élelmiszerbiztonság, a környezet, a társadalmi felelősségvállalás és azon helyi közösségek élete, ahol a vállalat jelen van, valamint a vállalatnál dolgozó emberek.
Napjainkban sok Ferrero termék már “globális”, szinte mindenhol megtalálható. A Ferrero a világ negyedik legnagyobb édesipari vállalatává vált.
Különlegessége azonban abban nyilvánul meg, hogy valójában “glokális”, ami annyit tesz: globálisan gondolkodik és a helyi viszonyoknak megfelelően cselekszik; egyszerre globális és lokális. Egy cég, amely úgy összpontosít nemzetközi fejlesztéseire, hogy közben nem veszíti el kapcsolatát a helyi közösségekkel sem.
Tevékenysége középpontjában mindig is a fogyasztó állt. Olyan, kölcsönös és tartós bizalmon alapuló kapcsolat van a Ferrero és termékeinek fogyasztói között, amely az évek során alakult ki a szakértelem, a tapasztalat, egymás megismerése és az intuíció révén, és amely összeköti a vállalatot a fogyasztókkal a vállalat sikerének záloga.