KOMMUNIKÁCIÓS VEZÉRELVEK

Az iparosodott világban az ülő életmód – személyes vagy környezeti okokból való – elterjedése növekedést okoz a részben, közvetetten vagy közvetlenül a túlzott fogyasztáshoz köthető egészségügyi problémákban.
Ezért alaposan tanulmányoztuk a termékeink anyagcserére való hatását normál mértékű fogyasztás esetén.
A szigorú szabályozások mellett lefolytatott klinikai kísérletek eredményei teljes mértékben megnyugtattak minket termékeink zsír- és cukortartalmának egyensúlyáról és termékeink jóllakottságérzést okozó hatásáról is.
Az elhízás elterjedtsége és a még a nagyon fiatalok körében való gyors növekedése táplálkozás edukációs programok (az Európai Bizottság Egészségügyi és Fogyasztóvédelmi Főigazgatóságával közösen támogatott EPODE) aktív támogatására ösztökélt minket számos országban, ahol működünk, valamint olyan kezdeményezések pártfogolása, melyek megtanítják felismerni a különbséget a reklám és a műsortartalom között (Media Smart).
Ezen túlmenően a Ferrero aktív résztvevője a felelős hirdetés elősegítésének a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (ICC) által elfogadott önszabályozó törvényeinek tiszteletben tartásával.

2012. január 1-től a Ferrero csoport speciális hirdetési és marketing elveket alkalmaz, ennek részleteit a vállalat nemzetközi honlapján ismerheti meg >