GLOBÁLIS DIGITÁLIS JELENLÉT

A Ferrero Csoport Olaszországban és világszerte is rendelkezik saját weboldalakkal, amelyek tevékenységeiről, termékeiről és társadalmi felelősségvállalásáról szolgáltatnak információt.
A Ferrero weboldalai mindegyikén tudatos és átlátható kommunikációra törekszik. Ez elköteleződést jelent a fogyasztók felé, akik mindig is központi szerepet töltöttek be a vállalat tevékenységeiben.
Mint a globális piac egy meghatározó szereplője, a Ferrero mélyen hisz abban, hogy a vállalati kommunikáció hatékony önszabályozása értékes keretet biztosít a fogyasztók felé történő igaz és pontos kommunikációhoz. Ebből az okból kifolyólag a Ferrero részt vesz az EU Vállalás kezdeményezésben, amely a 12 éves kor alatti gyermekek részére történő élelmiszer-reklámozás felelősségteljesen végzett gyakorlatát támogatja, legyen szó televízióban, nyomtatott sajtóban vagy interneten történő reklámozásról. A weboldal-monitorozásnak köszönhetően 250 weboldal ellenőrzése történt meg, 95%-os megfelelőségi aránnyal.

LEGKEDVELTEBB MÁRKÁK

Az albai kezdetektől a világszerte ismert márkákig: a Ferrero márkái körében mindig is cél volt az egyensúly megtalálása az innováció és a legmagasabb minőség között. Éppen ezért elkötelezettek vagyunk abban, hogy kellő figyelmet fordítsunk a fogyasztói igények kielégítésére. Ennek a szemléletmódnak köszönhetően a NUTELLA®, a Kinder®, a Ferrero Rocher® és a Tic Tac® is világszerte ismert és elismert márkává nőtték ki magukat a fogyasztók körében.

SZERVEZETI TÁRGY