FELELŐS KOMMUNIKÁCIÓ A MEGALAPOZOTT DÖNTÉSEKÉRT

A világszinten az étrendre, táplálkozásra és testmozgásra irányuló figyelem kiemelten fontos a nemzetközi élelmiszer- és italközösség számára, melynek a Ferrero is része.

A Ferrero támogatja azt az elképzelést, hogy a felelős kereskedelmi kommunikáció segíthet abban, hogy a fogyasztók megfelelő döntéseket hozhassanak az élelmiszerekkel és italokkal kapcsolatban. Segíti megérteni továbbá a táplálkozás, az étrend és a testmozgás szerepét egy egészséges és aktív életmód elérésében. Az iparág fontos szerepet játszhat egy olyan kereskedelmi kommunikáció folytatásában, amely összhangban van a helyes táplálkozás, a kiegyensúlyozott étrend, a testmozgás és a személyes választás elveivel.

Globális ipari szereplőként a Ferrero következetesen alkalmazza a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (ICC - International Chamber of Commerce) által elfogadott „Élelmiszerek és italok felelős kommunikációjának keretszabályozását", valamint az ezen az alapon a helyi szinten kialakított regionális és nemzeti önszabályozó kódexeket.
A Ferrero elismeri a megfelelő végrehajtási mechanizmusok szükségességét, annak érdekében, hogy szankcionálni vagy módosítani lehessen azokat a reklámokat, amelyek nem felelnek meg a fent említett önszabályozási követelményeknek.

A Ferrero meggyőződése, hogy a kereskedelmi kommunikáció eredményes önszabályozása stabil keretet biztosít annak, hogy fogyasztóink valós és pontos tájékoztatást kaphassanak.

Ez az oka annak, hogy a Ferrero egyénileg és azon Szövetségek révén, amelyeknek tagja - például a Hirdetők Világszövetsége (WFA - World Federation of Advertisers) és a Nemzetközi Élelmiszer és Ital Szövetség (IFBA - International Food & Beverage Alliance) - tevékeny szerepet vállal az önszabályozási folyamat kialakításában nemzeti és nemzetközi szinten.

Klikkeljen ide a "Ferrero Reklám és Marketing Alapelvei" dokumentum letöltéséhez”